sunnuntai 23. helmikuuta 2014
Liivihame
Tätä kaavaa etsin jo jokin aika sitten, nyt se löytyi ja kokeilin sitä sitten koossa 152cm, katotaan, onko liian iso...Kankaat Triteks, kaava OB 4/2012! :)
Tuubihuivi vol. 3
Nyt on mullakin takin väriin sopiva tuubihuivi! Pari päivää meni pähkäillessä, kun kirahvit meni eka vaaka-asentoon...
Älytumput
Piti ensin neuloa käsineet, joilla voi käyttää kosketusnäyttöpuhelinta, mutta ompelu olikin nopeampaa! ;)
Kalaboxerit
Nämä kalaboxerit valmistui jo jokin aika sitten, päätyivät vaan jalkaan, ennen kuvaamista! ;) Nämä on siis jo monta kertaa pesty!
perjantai 21. helmikuuta 2014
Tuubihuivit
Väinön tuubihuivi oli jossain! Siis uusi työn alle ja käyttöön! ;) Elli kans halusi ja mää myös...Sitten, kun saa aikaseks...
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)