tiistai 24. joulukuuta 2013

Hyvää Joulua


Rauhallista Joulua kaikille blokin lukijoille! :D Uusiakin on vuoden aikana taas tullut! Se on aina mukavaa! :)

Pinnityynyt


Pinnityynyt tein kummitytölle ja omalle tytölle pukinkonttiin! :D Nämä oli tosi kivat tehdä! Ideanhan sain saumanvara fb-ryhmästä! ;)


Kankaat puuvilla jnauhat pääosin satiiniaa ! Maatuskat ostettu Kädentaito messuilta! ;)


Tiskirättejä


Tänä vuonna eskaritädit ja opettaja saivat myös tiskirätit! Näillä on hyvä pyyhkiä! ;)

maanantai 23. joulukuuta 2013

Riisisuklaat


Näitä lähti opettajalle ja eskaritädeille kiitokseksi kuluneesta syksystä! :D Tähän tuli vaan 100g suklaata ja 3 dl riisimuroja! ;)

Avaimenperiä


Saumanvaran Fb-ryhmässä oli kiitosveivi, eli kiitosompelus parille mahtavalle tyypille! Toinen järjesti pehmokeräyksen lastenosastoille ja toinen on koko vuoden järjestellyt kivoja ompeluideoita tuolla ryhmässä! :D


Nämä voi myös laittaa kassiin roikkumaan! ;)


sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Tunika nro 2


Itsellekin piti tunika tekasta! Tai siinä meni melkein koko päivä! Selian kukkakangas ja yksivärinen joustofrotee Metsolan! Tytölle siitä piti tulla housut, mut aina ei tuu mitä piti. Tää on mun eka joustofrotee vaate, katotaan millanen on käytössä! Ja toinen tasku pitää vielä siirtää, ei olis kannattanut ommella sitä ekana! Kaava OB 1/10, koko 170 cm! :D


Tunika


Ellille ompelin Selian joustofroteesta tunikan! Kaava OB 1/10, koko 140cm! Ohjetta ei voi koskaan täysin noudattaa, tähän lisäsin taskun.


Tämä menee varmaan monta vuotta, on sen verran leveää mallia! Ei tosin kuvissa näytä leveälle...