Voisko joku kertoa mitä eroa on pitkillä kalsareilla ja Legginsseillä? Näitä voi siis varmaan pitää kumpina vaan?! Kaava SK 2/07!sunnuntai 25. syyskuuta 2011
Pitkät kalsarit/Leggarit
Voisko joku kertoa mitä eroa on pitkillä kalsareilla ja Legginsseillä? Näitä voi siis varmaan pitää kumpina vaan?! Kaava SK 2/07!Sytomyssyjä
Norsuboxerit
lauantai 24. syyskuuta 2011
Housut
torstai 22. syyskuuta 2011
Isoäidinneliöitä :D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







