Väinölle ompelin eilen taas haalarit! Kaava Ompele lasten tamineet 0-4! Housuja kavensin reilusti, noi 90-luvun jutut ei ole vielä pinnalla! :) Koko 98cm! Sorry ryppyisyys, ovat jo olleet pesussa! Ja silitysrautaakäytän aika harvoin ja silloinkin ompelun yhteydessä...
Taskut taas puolikaaret, nyt ompelu onnistui helposti, puuvilla kankaasta ja resoria oranssit osat! Ellikin kehui tähtineppejä! :)
Väinö uusissa haalareissa, uuden lempilelun kimpussa! Mies osti liikkuvan junan Väinölle nimipäivälahjaksi, vaikka nimipäivät on vasta ens viikolla!
Elli halusi samanlaisen paidan, kun mulla ja Väinöllä! :) Ja trikoohoustut ompelin kanssa samasta kankaasta! Molemmat kaavat Suuri Käsityölehti 1/09 ja koko 122cm! Olis ollu muutakin blokattavaa, mutta kuvat ei taaskaan onnistuneet! No jää sit huomiselle!
Leivottin Ellin kanssa laskiaspullia! En muistanutkaan, että ei pullien leipominen olekaan vaikeaa! Täytyis varmaan vähän useammin niitä tehdä, varsinkin, kun ne on meidän miesten herkkua! :) Näitä sit sunnuntaina täytetään! ;)