sunnuntai 29. joulukuuta 2013
Puikkopussi
Tästä piti tulla keskeneräisten töiden kuljetuspussukka, mut tais tulla hiukan pieni! Tänne päätyy varmaan sitten pitkät neulepuikot...
perjantai 27. joulukuuta 2013
SaVaWay Timantti
Tämän perjantain ompeluaihe oli Timantti! Siitä sitten ajatus tumpuista! Nämä on fleeceä ja nämä sopivat mun turkoosiin välikausitakkiin, siksi ei ole vuorta! Sitten vaan lenkille...
Testitumput
Tein tumput Murun tilkuista! Sisällä keltaista fleeceä, jos niitä pakkasia olis vaikka tulossa...Näistä tuli kivan pehmeät! :D
torstai 26. joulukuuta 2013
Leggarit mulle
Kaava ollut leggareihin ties kuinka kauan piirrettynä, vihdoin sain sen testattua! Toimiva kaava, näitä lisää! Olen huomannut, että kai sitä itsellekin voi ommella, vaikka kangasta kuluu enemmän kuin lastenvaatteisiin, mutta omat vaatteet ei käy pieneksi! ;)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)